درد زانو
نشانه های ظهور آرتروز زانو در شما
فوریه 9, 2019
زانو درد
صدای تق تق زانو …. آیا واقعا بد است ؟!!
فوریه 10, 2019

دو تمرین هوازی با آسیب دیدگی بسیار کم برای بدن

football

football

اگر پایتان آسیب دیده باشد می‌تواند واقعا ناامید کننده باشد و نمی‌توانید آنطور که شما می‌خواهید را تمرین کنید. اگر جراحی در ران، زانو یا مفصل ران یا ماهیچه دارید، به نظر می‌رسد که تمام تمرینات ورزشی منظم شما دچار اختلال خواهد شد. و دلیل خوبی هم برای این کار وجود دارد چون بدن آسیب دیده است و توان گذشته را ندارد، بنابراین قطعا می‌خواهید از اینها اجتناب کنید.

اما این به این معنی نیست که شما فقط باید استراحت کنید و تا زمان بهبود آسیب‌های خود عرق نریزید. در واقع، انجام ورزش سخت هوازی که باعث بدتر شدن آسیب عضو بدن شما نمی‌شود در واقع بهبود درمان را ارتقا می‌دهد و مزایای اضافه‌شده از سلامت روحی و عاطفی را به شما می‌دهد - این که باعث می‌شود ضربان قلب شما بالا رود و عرق بر روی آن بیفتد.

به عنوان مثال، ما تجربه زیادی در شناخت دقیقا همان چیزی داریم که شما می‌توانید و نمی‌توانید بسته به تشخیص خاص خود انجام دهید. ما اغلب می‌توانیم به بیماران اجازه بدهیم که پیش از شروع تمرین‌های تاثیر کم، شروع به کار کنند و ما می‌دانیم که شرایط آن‌ها روشن نخواهد شد. 

تمرین‌های کاردیو در زیر یک مکان خوب برای شروع تمرینات تاثیر پایین‌تر برای رسیدن به میزان ضربان قلب شما هستند.

شنا کردن

شنا یک ورزش کم اثر برای آسیب دیدگی ها است که البته به نوع آسیب شما هم بستگی دارد. اگر عملکرد فوقانی اندام شما بدون درد باشد، می توانید یک وسیله شناور یا شناور را در اطراف خود بگذارید و همچنان آزاد بدون دردسر آزاد شنل کنید. این به شما اجازه می دهد میزان ضربان قلب خود را افزایش دهید و به سختی ورزش کنید. به همین ترتیب، بسته به آسیب های شما، ضربات کوچک ممکن است شرایط پایین اندام شما را تشدید نکنند.

دوچرخه ثابت 

اگر در پایین تنه خود دچار آسیب دیدگی نشده اید بهترین تمرین شما میتواند استفاده از دوچرخه ثابت باشد.شما می توانید بدون فشار آوردن به قسمت های آسیب دیده خود ورزش کنین و تحرک لازم را داشته باشید.

پ.ن : توجه داشته باشین به این موضوع که در زمان آسیب دیدگی ورزش کردن باعث بهبود سریع تر عضو های آسیب دیده میشود. و نباید از آن غافل شد . 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *